alba's sweets

dijous, 14 de febrer del 2013

Fent i desfent...

Aprèn l'aprenent! eh que ho diuen això??? doncs us juro que és veritat!!!

Ús vull ensenyar un necesser que he fet per la Clara, resulta que per fer gimnàs a l'escola els hi demanen un, per portar una samarreta de recanvi, un sabó petit i un raspall. Fa uns quants dies que vaig comprar unes teles al TM i ella quan les va veure de-seguida se'n va enamorar! vaig tallar les robes i endavant, dret amb dret, posar agulles...etc...i quan el giro, taxannnn! havia cosit la cremallera al revés!!!!! ús ho podeu creure que no me'n vaig adonar? oh! quina ràbia vaig tenir...doncs res, a desfer-lo tot...snifsnif...el vaig desfer tot i el vaig retallar una mica, el vaig tornar a cosir i aquest cop ho vaig cosir bé! va quedar més petit de la mida inicial, però encara hi caben les coses que hi han d'anar, i la Clara està molt contenta...aprofito avui de fer aquesta entrada que la roba es de "kiss me" per desitjar-vos un feliç dia de Sant Valentí!









Digueu-me, us ha passat mai de cosir una cremallera al revés??? Segur que no...

Fins aviat
Alba

10 comentarios:

  1. te ha quedado monisimo!! y por lo de la cremallera..a todas nos pasa cosas, tranquila!! El Blog De Montse

    ResponElimina
  2. Que no? El meu millor amic és el descosidor!!!No sé què faria sense ell.!!!JA,JA,JA...El més important és que això ja no et torna a passar mai més!A més el neceser t'ha quedat "estupendo"!

    ResponElimina
  3. Lo de la cremallera de moment no m'ha passat peró cosir dos teles al reves, mes d'una vegada, la sol.lució tenir a mà el descosidor. L'estoig t'ha quedat maquíssim! La teva filla deu estar encantada amb el seu super estoig. Petons.:)))

    ResponElimina
  4. I taaant que m'ha passat!!! Fa una ràbia horrorosa!! Jijijii
    Fent i desfent és el meu lema. Normalment corro tant que a vegades haig de desfer.
    M'encanta aquesta tela del kiss me. Aquesta bossa és una monada. Un petonàs

    ResponElimina
  5. T'ha quedat xulíssim! tranquil.la que a totes ens passen aquestes aventures. Al menys a mi em passen. Un petó

    ResponElimina
  6. Una passada de necesser!!!! I tant que m'ha passat!!! Amb un estoig...fa una ràbia!!!!! Jajajaja!!!!

    ResponElimina
  7. I el pitjor és quan ho has de desfer.... Més d'un cop m'ha passat!! Però val la pena el resultat....xulíssim el necesser! La roba és genial!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  8. Quina xiulada de robes! T'ha quedat genial! Cremallera al revés no m'ha passat mai perquè no m'ha atrevit mai a fer-ho sola!! Però m'has passat moooooltes altres pífies.... Aprens moooolr ràpid no??

    ResponElimina
  9. Hola alba soy keesun. Me gusta como ha quedado el bolso y la tela... Espero siguiente labor besos...

    ResponElimina
  10. Alba, no et preocupis, a mi també me'n passen de coses, de moment la cremallera encara no l'he cosit al revés però hi he de donar 50 ullades perquè no me'n fio jajajaja...
    Fes-te amb un descosidor que van genial !!!
    El necesser t'ha quedat moníssim !!!
    1 petó

    ResponElimina