alba's sweets

diumenge, 3 de març del 2013

Pissarra portàtil...

La tela de pissarra realment és una troballa! et fa obrir la ment amb un munt d'idees a fer, en aquest cas hi he fet una pissarra portàtil, per portar-la per tot arreu, al cotxe, a casa els avis, etc...a casa ha agradat moltíssim! hi vaig triar unes teles amb tons vermells, no sé perquè, però sempre hem ve de gust fer la combinació amb vermell...






















Ús agrada la tela de pissarra?

Fins aviat

Alba

Gràcies pels vostres comentaris, hem fan feliç...

















12 comentarios:

  1. Ooooohhhh! Que Xula que t'ha quedat!!! Segur que la fareu servir moltíssim!!!

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Evaaaa! quina il.lusió tu per aqui! gràcies pel teu comentari!!! m'ha fet il.lusió...

      Elimina
  3. La tela de pissarra es una maravella dona molt de joc!!!!! :))))))))

    ResponElimina
  4. I tant que m'agrada! Tot i que encara no la he fet servir i no pot ser! T'ha quedat una combinació mol xula i segur que serà una pissarra ben pràctica per portar d'aquí cap allà!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Si que m'agrada la tela de pissarra!! Me'n vaig comprar al tm però encara la tinc per fer servir!!! Ejejejeje
    Un petonet

    ResponElimina
  6. Quina "monada"!!! Una idea molt original i útil!!!

    ResponElimina
  7. La veritat és que és molt original.
    Anna

    ResponElimina
  8. M'agrada molt aquesta roba de pissarra que és tan original ! i la combinació amb vermells és tot un encert, jo no sé perquè però també acabo fent combinacions amb vermells !!
    1 petó

    ResponElimina
  9. És genial aquesta tela de pissarra!! Jo també en vaig comprar al TM i encara no n'he fet res! La tinc guardada com un tresor. Trobo que la idea de la pissarra portàtil està molt bé, i a tu t'ha quedat super bé!

    ResponElimina
  10. Ho tinc a "tareas pendientes" aquesta pissarra portàtil! es molt xula, i molt practica,no? el meu nen encara no pinta gaire, pero ja tinc ganes de fer-li!
    ciao!

    maria

    ResponElimina
  11. Genial la pissarra i genial el blog!
    On has trobat la tela? vaig boja buscant-la???

    et convido al meu blog....http://mimamimia.blogspot.com.es/

    ResponElimina