alba's sweets

dimecres, 3 d’abril del 2013

I love Tilda...


Després d'estar uns dies sense posar cap labor, (entre vacances i feina...això no pot ser...!) tinc uns necessers per ensenyar-vos...


Son uns necessers per portar al bolso, maleta, poden ser moneder...etc...tenen moltes funcions, i últimament n'he regalat uns quants, la majoria a la família que tan m'estimo, això si, fets amb teles tilda queden fantàstics! els acabo amb un llaç i en alguns hi poso el nom, aixi queden una mica més pesonalitzats...



mireu mireu 








mmmm...no els trobeu dolços???

I love tilda...and you???


Fins aviat



Alba


10 comentarios:

  1. Alba t'han quedat maquíssims... jo també en tinc un amb teles tilda!

    I love tilda!

    Montse:)

    ResponElimina
  2. Són una "monada"!!! Ja els fas com "xurros"; cada dia en saps més........; aviat serás el "messi" del fil i l'agulla!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaajaja! ja m'agradaría ja ser el messi...molt bona!

      Elimina
  3. Son una kukada!!!!!!!! Les robes Tilda son totes guapissimas. I love Tilda.:))

    ResponElimina
  4. Una cucada de ne éssers t'han quedat moníssims realment la roba de la Tilda és... Petons

    ResponElimina
  5. I love Tilda too!!! Tot i que em sembla que no tant com tu ;) Una monada de necessers...segur que tens la familia ben enamorada!!! Petonets

    ResponElimina
  6. Ooohhh! són preciosos!
    Passa't pel meu bloc, que hi tens un premi! Enhorabona!
    http://unraconetalmon.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  7. Què rebonics, Alba!! Els trobo una monada! Les teles, les cintes, els noms estampats....maquíssims! I segur que tots ben contents de tenir-ne un!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Em xiflen les robes Tilda són moníssimes i els llaçets amb el nom queden totals !! quina regalet més bonic i dolç
    1 petó

    ResponElimina
  9. Son una cucada .... tinc ganes de "desempolvar" el meu raco de costura !

    ResponElimina