alba's sweets

dimecres, 12 de març del 2014

Tot en ordre!

Últimament no trobo el moment per publicar les labors que faig ús aviso que porto molt retard! jejeje…el temps passa volant, els dies, les setmanes, és increible com correm tots plegats…

Avui una labor moooolt fàcil i mooooolt útil! una capsa per poder-hi guardar de tot, clips, gomes, mocadors, boligrafs…infinitat de coses que sempre volten desordanadament per damunt dels mobles, de moment només n'he fet una hi ha sigut un exit rotund! la primera ha sigut per la Mariona i ja l'ha col.locada a la seva habiació, la Marta del Tela Marinera va fer un tutorial d'aquesta labor, el podeu veure aqui.






Vinga, animeu-vos a fer la labor que el tutorial està molt ben explicat (la Marta és una SÚPER experta!) i el resultat és boníssim!

Fins aviat

Alba




6 comentarios:

  1. Ostres! Sí que és pràctica, sí... T'ha quedat molt xula!!!

    ResponElimina
  2. Ooh que maca t'ha quedat!!!
    Aqueat tutorial del TM és tot un èxit i taaaaant útil!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Ooooiiii quina cucada! m'encanta aquesta caixeta! i les teles DELICIOUS! Un petó gran bonica! Muaaaa

    ResponElimina
  4. molt maca Alba i el que es millor es que es molt útil

    roser

    ResponElimina
  5. Em fa l'efecte qu han de ser adictives aquestes capsetes, segur que a casa tots en volen.
    Ho tinc a la llista de pendents, aiiiii es que tot m'agrada!!
    Petons

    ResponElimina
  6. Uff Alba, molt em sembla que en som unes quantes que anem en retard!!
    M'encanten aquestes caixetes, les veig molt útils i fan molt de goig com a decoració en una habitació!
    Muaks

    ResponElimina