alba's sweets

dilluns, 29 d’abril del 2013

Moneder

Fa uns quants dies que vaig comprar una tanca al TM de "clec clec" perdoneu que ho digui aixi, però ara mateix no sé com es diuen, aquestes tanques que fan com un pessic, especial per moneders, com els moneders que porten les nostres àvies...

I fins avui no havia trobat el moment de utilitzar-la, aixi doncs, que avui hi he posat roba a la tanca...








Una imatge val més que mil paraules, oi ?


Bé, si algú sap el nom de la tanca, que m'ho faci saber...sorry !

Fins aviat

Alba




13 comentarios:

  1. Alba no se pas com es diu aquest tipus de tanca jo l'anomeno tanca de clic.
    Ara be el moneder es una cucada. Molts petons.:))

    ResponElimina
  2. Guauuu t'ha qiedat mooolt xuli.
    Jo li dic tancade pessic.
    Un petonet

    ResponElimina
  3. Alba t'ha quedat xulíssim a mi m'encanten aquestes tanques. Jo com la Júlia he sentit dir-les de pèssic, però llum cop que no m'enrecordat també he dit crec crec o moneder de la iaia. Petons

    ResponElimina
  4. M'encanta!! La convinació de les dues robes t'ha quedat espectacular! El portaràs super bé!! En quan al nom... "ni idea!!!"

    ResponElimina
  5. Sweet , sweet aquest moneder!!! Jo en dic moneder de pessic, com l'Alicia de Ganxetades ;)

    ResponElimina
  6. El moneder és una monada i molt primaveral !
    No tinc ni idea de com es diu aquest tipus de tanca però com la Cristina, desde que vaig llegir el post de l'Alícia de Ganxetades i com que em va agradar tant, també li dic de pessic.
    1 petó

    ResponElimina
  7. Hola, quin munt de coses xules que tens al teu blog. M'encanten els teus treballs. I aquest moneder és moníssim!! Anna

    ResponElimina
  8. Hola, tens coses molt boniques. Aquesta del post m'agrada molt, el teixit es molt bonic i amb molt de colorit.

    Et convide al meu blog http://sobrefilart.blogspot.com.es/, fara un mes que el tinc

    ResponElimina
  9. Ohhh quina monada! M'agrada moltíssim, Alba! I la tanca li queda que ni pintada ;).
    Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Alba,

    T'ha quedat molt xulo... , m'encanta! De fet, en vull fer un el dia que vagi al TM.

    Montse

    ResponElimina
  11. Monisim !!!!

    Alba, tanca de pessic ?

    ResponElimina
  12. Moníssim! aquests monederets amb boles són molt xulos!
    maria

    ResponElimina
  13. M'encanta!!!! el trobo xulíssim... ja ho saps perquè t'ho he dit vàries vegades oi???? jejeje a veure si arriben aquestes boles d'aquest color al TM... que de moment m'he quedat sense!!! jejeje

    ResponElimina