alba's sweets

dimarts, 15 d’octubre del 2013

Aniversari Paula

El dia 2 d'Octubre va ser l'aniversari de la Paula, 7 anys!!! hem va demanar que l'hi cusis un bolso, però és que a casa ja no hi cabem amb tants bolsos!!! ho va entendre hi em va demanar que fos una sorpresa...i com sempre el temps s'hem va tirar a sobre! vaig fer el que vaig poder, i ella va estar molt contenta, això és el que conta...

Un elefant per posar sobre el llit, un estoig per activitats extraescolars que té i que no falti la corona, molt ràpida d'última hora, però per bufar sempre amb corona! jejeje...









Felicitats preciosa, T'ESTIMEM MOLT! ja tens un any més...

I és que els petits es van fent grans...

Fins aviat !

9 comentarios:

  1. Que maco Alba, com tot el que fas !!
    Ens veiem dilluns al TM i si em pots donar el mail de la Clara per la Claudia.....
    Silvia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oitan com si Silvia! gràcies per el teu comentari, m'ha fet molta il.lusió! fins dilluns.

      Elimina
  2. No m'extranya que a la Paula li agrades tot lo que li vas fer, tot xulissim!! Lo que més m'agrada es el estoig, la tela es una pasada!!!!

    ResponElimina
  3. Normal que li agradesin els regalets, tots molt bonics i l la robeta del estoig es molt xula!!!!

    ResponElimina
  4. Genial el conjunt!!! Com no havia d'estar contenta!!!! Que grans que es fan....snif, snif...
    Un petó!!!!

    ResponElimina
  5. Per molt anys la Paula i a tu també per la part que et toca!!
    Un regalets fantàstics Alba!
    Petonets

    ResponElimina
  6. Per molts anys a la Paula!!!! 7 anys tota una nena gran!
    Per ser regals a última hora trobo que t'han quedat genials!
    Muaks

    ResponElimina
  7. Per molts anys!!! Normal que estigués contenta, són uns regals molt i molt macos!!!
    Petonets! I felicitats a tu també!

    ResponElimina
  8. Felicitats a totes dues, són uns regals fantàstics! (La tela de l'estoig m'encanta, de fet també he fet un estoig!).

    Montse

    ResponElimina