alba's sweets

dijous, 23 de maig del 2013

Bolso amb tanca de pessic


Una de les últimes entrades va ser un moneder amb tanca de "clec clec", vaig demanar si alguna de vosaltres sabíeu el nom exacte de la tanca, i davant la majoria popular, en direm tanca de pessic!

Doncs bé, som unes addictes a aquestes tanques, i ara ja ens hem atrevit amb un bolso de tanca de pessic, aquest serà per la Paula, crec que en vindran uns quants al darrera...jejeje...








Tanca i robes del TM, of course...

Fins aviat!

Alba


9 comentarios:

  1. Quina cucada m'encanta. La Paula estarà super contenta! Petons

    ResponElimina
  2. UUUAAAAUUU és moníssim Alba!!!
    M'encanten les teles!! La de cors la tinc tengui, jijijijiji!! L'he fet servir per fer un mocador per una nena!.
    Que bé t`ha queat la tanca!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Ohhh que monuuuuuuuu!!!! M'encanten els topets, i m'encanten les tanques de pessic. T'ha quedat de pel.licula ;)

    ResponElimina
  4. Alba, t'ha quedat un bolso amb tanca de pessic moníssim!! Les teles molt encertades!! A veure si m'atreveixo a cosir-ne un ;)
    Ptnts

    ResponElimina
  5. M'encanta Alba... de fet fer-ne un està a la llista de pendents!!!

    Montse

    ResponElimina
  6. Tanca i robes perfectes, com tot el que fas ! Ha quedat preciosíssim

    ResponElimina
  7. Maquíssim!!! I això em recorda que jo encara no he penjat el meu!!! Vaig molt endarrerida!! No tinc temps per fer ni les fotos!

    ResponElimina
  8. Moníssim!! Com m'agrada veure totes les teves entrades, perquè són totes maquíssimes!! Les robetes són tot un encert! jo tinc pendent fer un d'aquest, a veure si aviat perquè ja tinc ganes!!
    Una abraçada!

    ResponElimina