alba's sweets

divendres, 17 de maig del 2013

Bossa per la piscina



Fa dies que la MARTA va dissenyar una bossa per anar a la piscina per la seva filla, la vaig trobar tan original i tan pràctica, que només va ser qüestio de triar teles i fer-la igual...

En el nostre cas també la farem servir per anar a la piscina, i per altres coses evidenment, a més a més és increible la cabuda que té, i de molt bon portar...vaig escollir per fora roba plastificada de color maduixa, i per dins roba amb cireres, voleu que ús digui una cosa, no sé si m'agrada més de dins o de fora ??? ... jejeje...















A la Mariona l'hi va gran, n'hi hauré de fer una a la seva mida...

I a la Paula, l'hi ve pintada a la mida !


Avui ja l'hem estrenat...
Moltes gràcies per els vostres comentaris, em fan molt feliç...^-^

Fins aviat !

Alba

8 comentarios:

  1. T'ha quedat genial Alba! Ja ho saps, ara hauràs de fer-ne una per a la Mariona...

    Montse

    ResponElimina
  2. una cucada .... ara falte la petita !

    ResponElimina
  3. Moníssima!!!!! Aquesta roba és genial.
    Fins aviat!!

    ResponElimina
  4. Aquesta bossa és espectacular Alba...M'ENCANTA la combinació que has fet!!! Que guapes les nenes...potser si que li has de fer a la mida a la Mariona, jejeje!!! Un petó

    ResponElimina
  5. Molt xula Alba!!!! Jo tic el kit i ja friso per posar-m'hi!!!!
    Trobo que t'ha quedat espectacular, molt colorida i a punt pel bon temps!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. T'ha quedat xulíssima amb les teles que has utilitzat! La plastificada em té el cor robat! Sort que m'en vaig quedar un troç!
    Ptnts

    ResponElimina
  7. Una monada i les robes encara més !!! La de les cireretes és xula, xula !!
    1 petó

    ResponElimina
  8. T'ha quedat genial!! Quines nenes més guapes!!!

    ResponElimina